torsdag den 21. juni 2012

Hvad der er sparet - det er tjent.....

Det er vist sådan man siger, når man har været ude og bruge penge.
Så lige tilfældigvis, at den fine gamle dametøjsforretning her i Frederikshavn, Knud E - startede udsalg. Så jeg kunne jo lige slå et slag indenom, når jeg nu lige var i nabolaget.

Der var skam mange dejlige ting på udsalg, og jeg lod mig da også friste. Et par Masai bluser kan man altid bruge - og der var lige to som faldt i min smag - så de kom med hjem.

Ikke ret langt fra Knud E, havde Havanna Sko ophørsudsalg - og det kunne jeg slet ikke stå for, skulle da lige se, om der var noget som var helt umuligt at undvære - og det var der selvfølgelig.

Et par rigtig dejlige vinterstøvler - af bikertypen - et par lækre ballerinaer i sort skind og et par lette sandaler. Det hele til ½ pris - så har man da sparet, vil jeg mene.

Her har vi så dagens indkøb


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...