tirsdag den 26. juni 2012

Grønhøj Strand

Så er jeg landet på Grønhøj Strand

Vejret var så fint i dag - jeg gik i min mors have og arbejdede så sveden løb. Tænkte det kunne være dejligt at komme en tur til Vesterhavet.

Der var ikke langt fra tanke til handling. Da jeg var færdig med havearbejdet, skyndte jeg mig hjem og pakkede lidt sammen - det meste er jo heroppe - og afsted mod vest.

Da jeg ankom, var der en glædelig overraskelse - vennerne fra Randers var her. De havde også fået rejst fortelt og havde været her i mere end en uge - i regnvejr.

Blev inviteret på aftensmad og hyggesnak - herligt. Det skal nok blive nogle gode dage - bare vejret holder. Det blæser godtnok ret meget for øjeblikket - men mon ikke det løjer af lidt senere i aften - det håber jeg. Og vejrudsigten for de næste par dage, er ikke dårlig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...