søndag den 24. juni 2012

Sankthans Aften 2012

Det blev en våd en af slagsen - det har vi jo prøvet så tit - men det var nu ærgeligt.

Middagen hos Ruta og Jesper, var bare perfekt. God mad, det får man altid hos dem, og min dessert var helle ikke til at kimse ad.

Efter maden gik vi på havnen. Der var jo Tordenskioldsdage, og det ville jeg gerne se. Lige som da forstillingen skulle begynde - styrtede regnen ned. Vi stod lidt og kikkede på sceneriet - men det blev for vådt og vi gik i "Døde Anders" - det var ølteltet.

Det blev da heldigvis tørvejr igen, da bålet skulle tændes.

Efter bålet kørte familien hjem, jeg tog cyklen ud til min søster og svoger - så lidt på deres bål ved stranden, og var bagefter med hjemme til kaffe og "diverse".

Uha, det blev sent, da min cykel kørte mig hjem - kl. 03.00 - så der har været lidt træthed i dag, må jeg da indrømme.

Smukke damer på kajen

Der var også små piger på kajen

Kanonerne fyres af

Forestillingen er i gang - men drunker næsten i regn
 

Så er bålet tændt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...