søndag den 1. juli 2012

Det måtte jo komme......

Ja, det måtte jo komme - før eller siden - jeg har anskaffet mig en Smartphone.

Nu må jeg se om jeg kan finde ud af at bruge den - foreløbig kan jeg ringe på den - men jeg har et eller andet problem med SMS'er - men det skal jeg nok finde ud af - snart.

Det blev en Samsung Galaxy Pocket - en ret smart lille en. Tilsyneladende kan den det hele - men det tar nok lidt tid med at lære den at kende.



Min nye telefon


Den var på tilbud i Føtex - så derfor blev det den - men jeg har nu kikket mig lidt omrking og set på nettet, at prisen var OK - så derfor blev det den.


En fiks lille sag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...