lørdag den 14. juli 2012

Lørdags fornøjelser

Nogle vil måske ikke kalde det en fornøjelse - men for mig er det en stor fornøjelse, at stå tidligt ud af sengen og ta' løbetøjet på og så afsted - men selvfølgelig, jeg har jo alle dage til mine forlystelser, og ikke som så mange andre - kun weekenderne eller ferien.

Vejret var perfekt i dag - ingen vind og heller ingen rigtig sol. Jeg lå i sengen og hørte, at det regnede ret meget i Aalborg, og så var bare om at komme afsted, og jeg nåede lige at komme hjem, inden dråberne begyndte at falde. Nu står det ned i stænger, og det er rigtig træls, som vi siger heroppe i Nordjylland - men på en eller anden måde også lidt hyggeligt.

Sidder og hører P4 Nordjylland og spiser dejlig morgenmad. Hører lige at Spritfabrikkerne i Aalborg er solgt til et norsk firma - altså - hvad er det for noget. Godt at man selv kan lave sin snaps.

Har lige lagt porse i Vodka og min solbærsnaps er lige blevet færdig, - d.v.s helt færdig er den nu ikke, jeg tror den er god til jul. Det må komme an på en prøve, men helt tosset er den nu ikke.

God lørdag til jer alle derude i det våde sommerland....

Mine snapse






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...