fredag den 20. juli 2012

Tiden suser afsted

Lige i øjeblikket suser tiden bare derudaf - en uge er ingenting.

Har også lige været på en lidt længere tur med min nye lille bil. Det var egentlig første gang jeg skulle på mortorvejen, og det gik rigtig godt.

Var en tur i Mariager - til fødselsdag hos en af venninderne. Det var helt dejligt at være på kendte strøg - 20 km til Randers, stod der på et skilt - men jeg var ikke fristet til at tage de ekstra 20 km - ja, det vil sige det ville blive 40 km - frem og tilbage.

På vej norpå igen, gjorde jeg lige et stop ved Ikea. Hvis man tror, at man bare sådan lige kan smutte ind og hente det man har brug for - kan man godt tro om igen. Der er alt for mange fristelser undervejs, til det man nu lige havde besluttet at skulle købe.

Jeg manglede en lille reol i køkkenet, og vidste lige hvad det skulle være for en, og hvor jeg kunne finde den. Jeg fandt den - men det blev altså også til lidt mere - en termokande, en bademåtte, en sengelampe, plasticposer, en serveringsbakke, et figentræ (til Mette og Torben)  - men alt sammen noget jeg har brug for - hårdt brug for;-).

Fra Ikea gik tur til Ulsted - skulle besøge datter og svigersøn. Det blev til en dejlig grill-aften i haven, og lidt senere blev der tændt bål - det var rigtig hyggeligt. Jeg havde min dyne med i bagagerummet, og det er jo dejligt, når det bliver serveret både drinks og vin.

Hjemme igen, blev reolen hurtigt samlet - jeg har jo prøvet det før - og jeg glæder mig virkelig meget over den, den passer perfekt...








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...