mandag den 5. december 2011

Jule småkager

Anton og farmor laver småkager
 Så er jeg atter tilbage i Randers, efter en miniferie hos min familie i Frederikshavn.

Jeg skulle deltage i den årlige jule-kage-bagedag sammen med mine børn, svigerbørn, barnebarn og min gamle mor på 93 år. Det er hos hende bagningen foregår. Hun havde som sædvanlig lavet dejen til vaniljekranse, og så havde vi hver især det med, som vi ønsker skal bages.

I år blev der bagt honningkage-hus, det var for Antons skyld, og det synes han, var rigtig spændende. Der var bageform til huset i hans pakkekalender om morgenen.


Mette og Torben igang med vaniljekransene
Torben igang med byggeriet
Vaniljekranseteamet

Det var en dejlig familiedag, og vi sluttede med at spise suppe, som mormor havde lavet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...