søndag den 18. december 2011
Sct. Mortens Kirke
Vi var i Sct. Mortens Kirke i eftermiddag for at være med til at synge julen ind.
Kirken var fyldt til bristepunktet, vi kom i god tid og fik heldigvis en god plads næsten oppe foran.
3 dygtige kor sang nogle rigtig dejlige sange, man mærker at stemningen er ved at være der og at julen nærme sig med fuld fart.
Da vi kom ud fra kirken stod der også et kor udenfor og sang dejlige julesange - det var virkelig festligt.
En dejlig eftermiddag.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Tirsdag den 10. marts 2026
En ny uge truer - nej, det mener jeg ikke, den nye uge startede i går med en dejlig tur på golfbanen. Det var længe ventet. Vejret har læng...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar