onsdag den 21. december 2011

Onsdags-spadseretur

Var ude på en dejlig spadseretur i dag i det gode vejr. Det skulle egentlig have været en løbetur - men det var for glat, der var is mange steder, så det må lige vente et par dage.


Hestene fra Fiskergården var også ude i det gode vejr og de var så nysgerrige. De troede nok at jeg havde en godbid i lommen - det kunne også have været hyggeligt - det må jeg huske til en anden gang.


Jeg fik også en anden ven på min tur......


Det var den mest venlige kat jeg har mødt længe. Det var ligesom om den stod og ventede på mig, den var sød  - men den var ikke let at slippe af med igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...