lørdag den 31. december 2011

Årets sidste dag

Så er det årets sidste dag.

Vi vågnede op til frostvejr - græsset er helt hvidt af frost - og de små Aurikler, som blomstrer så flot, står og fryser.

Jeg er så glad for mine Aurikler. De er sådan lidt specielle. De stammer fra Sverige. Min forhenværende svigermor, havde en venninde, Lap-Lise, hun havde dem med fra Lapland.


Dem som jeg nu har i min have her på Sennepsvangen, har jeg fået fra min mors have. De er simpelthen bare så yndige og blomster flittigt. Jeg tror det er min yndlingsblomst.

Jeg vil ønske jer alle sammen et rigtig godt nytår, og håber vi ses i det nye år!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...