tirsdag den 20. december 2011

Så er de sidste julegaver indkøbt, det er dejligt, og det blev klaret uden problemer. Det er godt at være forberedt, og vide hvad man går efter.

Jeg fik hængt lidt pynt op idag. Det blev ikke til så meget i år, men lidt skal der da alligevel til.

Et par røde duge på bordene gør meget, og det ser hyggeligt ud. Jeg synes det så dejligt, at gå på loftet og finde kassen med alle juleduge, servietter, viskestykker og forklæder. Det er egentlig kort tid at det bliver brugt, så det er lidt hyggeligt at  finde det hele frem fra gemmerne.



Nisserne, som min mor har strikket for mange år siden, er på deres vante plads, i pilekurven, som jeg flettede på et kursus for lang tid siden. - Så nu kan julen godt komme.


Der er kommet enkelte håndskrevne julekort i år, selvom de fleste kommer pr. mail. Jeg har også selv sendt de fleste pr. mail - men der er stadig nogle, som ikke er kommet dertil endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...