tirsdag den 29. november 2011

Strikketøj


Det skrider fremad med mit strikketøj - nu mangler der bare et par ærmer.

Opskriften foreslår korte ærmer, men jeg har nu valgt at lave lange ærmer, det er jo en vinterting. Jeg har også lavet den 5 cm længere end i opskriften, og hvis jeg skulle gøre det om, skulle den nok have en 3-4 cm mere. Det bliver ikke nemt at lave om - så den må blive lidt kort. Det er sikkert så OK med et par uldne strømper og lange støvler.

Så er det snart slut med denne kjole og jeg skal igang med nogle julegaver. Der er nogle i familien som mangler hjemmefutter - de er heldigvis hurtige at strikke. Julen nærmer sig og inden vi får set os om, er det den 24.

En af de nærmeste dage skal der bages julekage - den med alle de gode frugter, nødder og chokolade. Den skal så dryppes med rom et par gange om ugen og først spises i juledagene.

Den kage er et "must" i vores familie.

1 kommentar:

  1. Den bliver rigtig flot, Annette. Selvfølgelig lange ærmer og så et par smarte lange støvler til, og så er du tip top.

    SvarSlet

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...