onsdag den 23. november 2011

Advent


Så fik jeg klaret advents dekorationen - det var lidt svært at finde nogle pæne Marie bær, de var næsten alle sammen helt sorte. Jeg kender ellers et sted hvor der er rigtig mange, og jeg plejer at lave en ret stor krans til fordøren, men det må blive anderledes i år, for der var næsten ingen. 

Lyskæden ved fordøren kommer op idag, der skal lige flyttes lidt om på krukkerne og den lille Sukkertop-gran skal hentes frem.

Jeg er lidt bagud i år, plejer at have købet julegaverne inden vi går ind i december, og i år er jeg slet ikke begyndt. Nå, det går jo nok alligevel.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...