lørdag den 12. november 2011
Lørdag morgenmad uhmmm....
Det kan man da vist kalde en god start på dagen - æble, pærer, banan, kaki, appelsin, A38 og luxus müesli - et glas mælk - et krus te og et stykke hjemmebagt brød med ost og min egen marmelade - så er jeg klar til at arbejde i haven.
Solen skinner, så det er bare om at komme ud i den friske luft - det er stadig en arbejde tilbage derude - der skal flyttes nogle stauder og der er stadig ukrudt som skal fjernes.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Tirsdag den 10. marts 2026
En ny uge truer - nej, det mener jeg ikke, den nye uge startede i går med en dejlig tur på golfbanen. Det var længe ventet. Vejret har læng...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar