fredag den 25. november 2011

Fredag den 25.11.2011



Så er der klar til 1. søndag i advent. Det liver lidt op med lys og lidt anden pynt, her i den mørke tid.

Det er simpelthen ikke til at forstå, at det snart er 1.december - tiden suser afsted, med en fart, så det næsten ikke er til at følge med.

Jeg var i haven i går, der var stadig en del arbejde som skulle klares. Jeg fik flyttet lidt om på nogle planter og revet mange blade sammen. Det var helt bestemt ikke sidste gang der blevet revet blade sammen i år.

Roserne står stadig med flotte blomster, det pynter virkelig. Jeg kan næsten ikke nænne at plukke dem, men en enkelt kom nu med ind alligevel.

God weekend til alle:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...