onsdag den 24. november 2021

24. November 2021

 Den 24. november og der er lige en måned til jul - det er slet ikke til at forstå. Tiden flyver afsted, alt for hurtigt efter min mening

Anton og jeg havde en rigtig hyggelig tur på golfbanen i dag. Det er sådan en fornøjelse at se ham slå til bolden og han er rigtig god. Min albue har det fint - takket være min søde veninde Else, hun kan noget som ingen rigtig forstår og tror på, men det gør jeg, for det hjælper.

Vi gik kun 9 huller, de sidste 9 huller var lukket - der arbejdes på banen, men vi kunne heller ikke have nået det inden det blev mørkt. Det er ulempen her på denne årstid. Anton skal jo først være færdig med skolen og selv om han havde tidligt fri i dag, kunne vi først starte kl. 13.30 og en runde golf tager mellem 4 og 41/2 time og så er det blev mørkt. 

Vejret var overskyet, men der var ingen regn og ingen vind, faktisk perfekt. Det er så dejligt at vi har den sport fælles - det er så hyggeligt at gå sammen med sit barnebarn. 

Koncentration

Et flot sving

En tilfreds golfspiller efter et perfekt slag.

Her ligger vores bolde. Antons var nærmere flaget i drivet end min, sejt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...