torsdag den 18. november 2021

18. november 2021

 Der var ikke overfyldt i Loop fitness her til morgen, jeg havde faktisk hele dameafdelingen for mig selv. Jeg kunne stadig mærke mine ømme knæ, men heldigvis kunne jeg jo bare bruge de maskiner som ikke generede mig. En dejlig start på dagen.


Det er indtil nu en grå dag, det har småregnet, men ikke noget særligt. Det ser noget bart ud udenfor når jeg kommer hjem, alle krukkerne med sommerblomster mangler. Det er jo helt naturligt for årstiden og det er også hyggeligt at se noget andet. Jeg har hentet juletræet fra sidste år frem fra gårdhaven og nu har det fået en rigtig fin plads ved fordøren sammen med en lille kurv med vinterblomster/planter - og pænt synes jeg det ser ud.


Min gårdhave er gået i vinterhi, dog står der stadig en fin Spansk Marguritte og den blomstrer stadig - gad vide om den kan klare vinteren. Den får  lov til at prøve.





Fuglene er vilde med det foder jeg har til dem i to foderhuse. Det ene hænger i træet og et andet foran vinduet til køkkenet - det er så hyggeligt at se fuglene hygger sig.

Ha´en god dag derude.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...