lørdag den 20. november 2021

20. November 2021

 Det regner i dag og det ser ud til at det varer hele dagen. Gråt, vådt og kedeligt. Der er ikke vejr til andet end at strikke og måske kikke lidt på golf i TV.

Jeg har leget lidt med kameratet på min telefon - den kan faktisk lave nogle rigtig fine billeder.



Tænker på at skifte billeder ud på Facebook og Instagram - Instagram er OK, men på Facebook er det ligesom en sensation at skifte portrætbillede - alle "liker" eller skriver hvad de synes og det er ikke det som er meningen Jeg ville ønske at man bare lige helt anonymt kan skifte billede, men sådan er det desværre ikke - så jeg tænker mig lige om en ekstra gang.

Der er noget som tyder på at Coronasmitten eksploderer - der er virkelig mange som er smittede. Folk er ikke rigtig for alvor syge, men der er virkelig mange som er ramte. Jeg hører om mange i min omgangskreds der er smittede. Jeg holder mig meget for mig selv og glæder mig til at jeg skal have den 3. vaccination. Jeg skal snart til 2 julefrokoster og vi har aftalt at vi tager en test inden vi mødes, det er vist det meste sikre lige for tiden. Så håber vi bare at der ikke er nogen som er ramt af smitten.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...