tirsdag den 23. november 2021

23. November 2021

 Jeg er skadet.... Min højre albue er totalt øm og jeg kunne ikke sove sidste nat. Det var umuligt at finde en måde at hvile armen på, så der blev travet en del igennem huset indtil et par piller hjalp lidt.

Det første jeg gjorde i morges var at ringe til min veninde Else. Hun kan noget med hendes hænder. Hun har tidligere hjulpet mig med skader. Hun kom lidt senere på formiddagen og hvad hun gør, kan jeg ikke forklare, men det hjælper. Hun er sådan en person som kan heale og jeg ved at der er mange som ikke tror på det, men det gør jeg og det hun gør hjælper. Jeg har stadig ondt i albuen, men slet ikke så meget som før og jeg kan også bevæge den uden det gør ret ondt. Jeg tager en pause med strikkepindene og ser om ikke det snart er helt ovre igen. Det er lidt svært når sådan en som mig ikke kan sidde uden at have noget i hænderne, men jeg prøver at slappe af. 

Jeg fik ryddet op i min fryser og der fandt jeg solbær fra min datters have og dem har jeg kogt til marmelade. Det bliver godt til æbleskiver, og det er der jo sæson for lige nu. 

I morgen har jeg en golf-aftale med mit barnebarn - men jeg tror bare jeg går med og lader ham slå boldene - tror ikke det vil være godt med den albue. En hyggelig tur skal det nok blive alligevel. Det er så hyggeligt at vi har den interesse fælles. 

Jeg nyder at se juleroserne i kurvene ude ved min for-terrasse - jeg elsker de juleroser. Det er de smukkeste blomster her om vinteren.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...