fredag den 19. november 2021

19. November 2021

 Sikke et elendigt vejr vi har haft i dag - jeg hader blæsevejr, specielt når det nærmest er stormvejr. Vi havde en golfaftale, veninderne og mig - kl. 10.30 og alle mødte op. Det var ikke let at slå bolden i stiv modvind og det gik heller ikke så godt, men vi blev dog enige om at det var rart at komme ud og hygge os. Det blev kun til 9 huller - den ene havde ondt i armen, en anden ondt i skulderen og jeg havde ondt i knæene - så vi blev enige om at stoppe efter de 9 huller.

Billedet: Så friske så vi ud i september på vores årlige tur til Læsø -  i dag en værre flok invalider. 


Det var rart at komme hjem til en kop kaffe og i læ for blæsten. Man bliver helt rundtosset efter flere timer i blæsevejr.

Senere i dag fik jeg besked fra Statens Serum Institut om at jeg nu kunne bestille tid til det 3. stik vaccine. Det er hermed gjort og den 7.12. skal jeg have mit sidste stik. - så er det på plads.

Jeg har temmelig ondt i mine knæ og jeg tror jeg går tidligt i seng i aften - jeg kan lige så godt ligge under dynen og kikke lidt på TV og ha´det varmt og godt, og så håber jeg på at alt er bedre i morgen. Jeg har ingen aftaler i morgen og skal bare nyde at være her hjemme hos mig selv. Hvis vejret er til det har jeg en del som skal vaskes og det kunne være rigtig rart at få det ud på tørresnoren.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...