mandag den 22. november 2021

22. november 2021

 Det var en kold nat og en ret kølig morgen at vågne op til. Skulle have været på golfbanen sammen med mandagsholdet, men banen er lukket i dag. For meget kulde og vand - og så måtte jeg jo finde på noget andet. Det blev så en tur i Fitness - men det er jo heller ikke det værste. Jeg plejer ikke være i fitness om mandagen og det var da også nogle helt andre mennesker jeg mødte dernede i dag, det er var egentlig ret hyggeligt. Jeg mødte bl.a. Inger, som jeg har været nabo med hele barndommen og vi fik lige en lille snak.

Min Badger and Bloom trøje er nu færdig, vasket og taget i brug for første gang i dag. Den er blevet meget heldig og jeg kan mærke at den bliver jeg glad for.


Karrygul og koksgrå - de to farver går virkeligt godt sammen og så med mine grå bukser så passer det perfekt. Et dejligt vintersæt som jeg nok skal få brugt.

Den anden trøje som jeg er begyndt på - Spot Sweater - har været lidt på pause, men nu er den fundet frem igen og så må vi se hvornår den bliver færdig. Den er noget langsommere at strikke og den skal have hele min opmærksomhed, men det er også ret hyggeligt.




Klokken er 16.00 og det er ret mørkt udenfor. Der er mange som har fået sat lys på udenfor og det er så hyggeligt. Der var lovet regn her sidst på eftermiddagen, men der er endnu ikke kommet noget og heldigvis for det. Regn har vi fået nok af.

Sidder og tænker hvad jeg kunne få lyst til at spise i aften - måske risengrød, det er længe siden jeg har fået det og det er da vist lige årstiden - så risengrød bliver det.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...