lørdag den 29. juli 2017

Regn, regn og atter regn

Det er voldsomt meget regn vi har fået i dag.

Min gårdhave stod under vand på et tidspunkt og jeg var begyndt at bekymre mig om jeg skulle have vand ind i udestuen - men nu er der heldigvis en pause - håber bare det var det sidste vand fra oven  for i dag.

Mine Pelagonier kan ikke li' al den vand - så de er komme i ly i udestuen - men her pynter de jo også og så ser jeg dem jo.

Der har ikke været vejr til at være udenfor i dag - så det er hjemlige sysler her hos mig, men det er også rart til en afveksling.

God te på kanden, golf på TV og strikketøj - det er da hygge - synes jeg.

Lige som jeg sidder og skriver om regnen, gik der pludselig hul i skyerne og nu skinner solen - det er da vist dansk sommer så det basker.........



Mine Pelagonier i tørvejr

Pelagonier og Porcelænsblomster i tørvejr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...