tirsdag den 18. juli 2017

En kold eftermiddag på stranden

Ungerne og jeg havde aftalt, at vi skulle på stranden - uanset hvordan vejret var - må nok indrømme at jeg havde håbet på bedre vejr. Det regnede dog ikke - men solen var sparsom og som sædvanlig - blæst.

Der blevet leget i sandet - samlet strandskaller og en is ved Ishuset på Palmestranden.

Jeg husker ikke det før har blæst så meget som i år. Det er voldsomt og lysten til at være udenfor er ikke særlig stor - medmindre det drejer sig om en tur på golfbanen eller anden aktivitet. Det med at sætte sig i solen med en god bog eller et strikketøj - det har jeg ikke rigtig lyst til. Godt jeg har min udestue - der er varme, læ og lys. Der kan døren stå åben, så der alligevel er en fornemmelse af at være ude.

En lille strandnymfe

Her er så strandløven

Ester samler strandskatte

En lille pige med en stor is

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...