lørdag den 29. juli 2017

Sommervejr

Sikke et elendigt sommervejr vi har haft indtil nu.

Det er ikke mange solskinsdage det er blevet til. I går var jeg på golfbanen sammen med vennerne og vi var så mega heldige. Vejrudsigten var ikke specielt god - der var lovet regn, hagl, lyn og torden. Vi har fortrøstningsfulde og gik ud i sådan et hæderligt vejr. Allerede på hul 2, måtte vi smide trøjer og jakker og det var det skønneste solskinsvejr.

Vi gik alle 18 huller i herligt vejr - men da vi var færdige og var kommet hjem, kom regnen. Det regnede og regnede - der kom hagl og også lyn og torden - himmel og jord stod i et. Hvor var vi heldige.

Senere var jeg hos familien, vi aftalte at vi i dag, lørdag,  skulle tage toget til Skagen og gå på museum og spise på Brøghuset - men det har vi aflyst - det regner og der er meldt heldagsregn. Der var ingen som havde lyst til at tage afsted - så det bliver en hjemme hygge dag - og det er også dejligt.

I morgen - hvis vejret tillader det - er der booket på Sæby Golfbane. Erik, Jørgen, Hanne og jeg har aftalt at gå en runde. Jeg har aldrig spillet Sæby Golfbane så jeg håber virkelig vejret bliver OK.

Gurli og Hanne på hul 14

Hanne på T-stedet - hul 15

Rønnebær - uha - det kan snart blive efterår.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...