søndag den 2. juli 2017

Mine roser

Nu jeg er igang ved PC'eren - vil jeg skrive lidt om mine roser.

Tidligere var jeg ligeglad med roser. De var besværlige og så drysser de - sikke en uorden.

Da jeg flyttede ind i mit lille rækkehus, stod der roser i den lille have og de står her endnu. Dog er der en som blev nedlagt. Det var en vildrose med vildt mange torne. Jeg turde ikke beholde den, tænkte på børnebørnene - og der kom skud op overalt. Selve rosen var bare så smuk og det var med blødende hjerte at den blev fjernet.

De roser som blev tilbage er også helt vidunderlige. Jeg ved ikke hvad de hedder - men det er også lige meget - jeg glæder mig over mine ukendte roser, mine pæoner, Clematis og hvad der ellers er i min have.

Mine skønne roser.

Mine roser som jeg ikke kender navnet på

Denne Clematiskommer inde fra naboen - men den er velkommen

Pæoner fra min mors have

Der er også plads til en klatre Hortensia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...