fredag den 14. juli 2017

Stilhed efter stormen

Så er der igen ro i huset. Anton og Ester kom i går og overnattede - de er blevet hentet og nu falder roen igen over huset.

Det har været rigtig meget hyggeligt - det er det altid, når de to krudtuger er i huset.

Vi har hygget os - og egenlig skal der ikke så meget til for at underholde dem. Vi vaskede vinduer og havde en fest med det - og så fik jeg fine vinduer - det var også hårdt tiltrængt. Al den blæst gør noget ved det hele. Min gårdhave skal fejes hver dag, for at se nogenlunde ud - og vinduerne - de ligner jeg ved ikke hvad.

Så det har været fint med et par hjælpende hænder. Der blev dog også tid til en omgang pandekager og anden hygge.

Nu er de hentet og roen falder på.

Mine To hjælpere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...