tirsdag den 14. maj 2013

Tirsdag den 14.maj.

Endnu en dag i pakkeriet. Skal have fat i flyttemanden, jeg kommer til at mangle kasser. Jeg troede det var nok, da jeg startede, men det er virkelig svært at bedømme.

Nå, jeg håber jeg får fat i ham, det gør jeg sikkert.

Har ellers en langsom start i dag, benet driller, og jeg går og venter på at pillerne virker. Måske tog jeg for hårdt fat i går. Det er bare så svært for mig at finde et niveau, der både passer krop og hjerne.

I aften holder jeg fri. Min veninde Else har inviteret mig på aftensmad, og bagefter skal vi i biografklub. Vi skal se "Silver Linings Playbook"- er ikke helt klar over hvad det er for en film, men jeg vil gerne overraskes.

Jeg må videre - må det blive en tirsdag af de gode for jer alle derude.

Endnu en af de smukke pæoner jeg havde i Randers....
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...