onsdag den 1. maj 2013

1. maj 2013

Hvem skulle nu have troet, at 1. maj 2013, skulle blive en speciel dag - men det er den nu gået hen og blevet. Det blev den dag, jeg blev husejer. Papirerne er underskrevet, pengene betalt og nøglerne er udleveret. Sådan....

Det havde selv ikke jeg, drømt om, for bare 3 uger siden. Man får rimelig meget tid til overs, når man bliver henvist til seng og sofa - i sådan lidt længere tid.

iPaden kom rigtig til sin ret, den er nem at ligge med, fylder ingenting, og er nem at betjene med en hånd. Pludselig dukkede der et interessant hus op - og det blev det ved med, igen og igen - og nu er det mit.

Jeg tror, det er det helt rigtige, jeg har gjort, og er sikker på, jeg kan blive rigtig glad for at bo deroppe.

Var på besøg deroppe i søndags, sammen med sønnen. Vi skulle kikke på udestuer. Der var to naboer, som gerne ville vise deres udestuer frem, og sikke en succes. Søde mennesker, og lækre udestuer, og nu kan det bare gå for langsomt, med at komme igang.

Jeg glæder mig - nu skal vi bare lige have barnedåben overstået på søndag, og så går det løs. Jeg har opsagt min lejlighed, og satser på at være ude til 1.6. - det er måske modigt, men sådan må det blive.

Det kunne godt blive den model

Eller måske denne

Men det er her den skal bygges.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...