torsdag den 16. maj 2013

Rengøring, rengøring og atter rengøring.....

Sådan er det bare lige for tiden........

Det køkken, deroppe i mit nye hus, det trænger bare til den helt store tur. Jeg har undret mig over, hvorfor det er så gult, alle steder i det køkken. Hylder, låger, kanter - ja, jeg har ikke helt kunne forstå det, men nu har jeg så fået at vide, at den gamle dame, som boede der, var cigar-ryger - det forklarer det hele. Så kom ikke her og sig, at det er livsfarligt at ryge - damen er 100 år, og hun ryger stadig.

Jeg er ved at få bugt med det - men det har godt nok været noget at et job. Jeg har fundet et rengøringsprodukt med klor - på spray - det virker bare. Alt fedt og nikotin forsvinder, men det er nok ikke det allermest miljøvenlige - men det var simpelthen nødvendigt denne gang....undskyld...

Har også overvejet at skifte hele køkkenet ud, men det bliver ikke lige på nuværende tidspunkt, måske senere - hvis jeg vinder i lotto....:-))

Jeg havde egentlig planlagt, at der i hele haven skulle lægges fliser, og så bare et par små bede og krukker - men jeg tror, jeg skal have lidt jord til at rode i - tror ikke, jeg kan undvære nogle stauder og andre små lækkerier - så for øjeblikket er det havebøger, jeg kikker i. De er endnu ikke pakket ned.

Jeg tror at jeg allerede har nogle ideer.....

Have-ideer
 

Flere ideer....
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...