fredag den 10. maj 2013

Der er lidt stille for tiden

Ja, det er ikke meget der foregår herinde på det sidste, men jeg har så travlt med alt mulig andet i.f.m. min flytning, og mit helbred har været noget møj.

Jeg kan ikke rigtig komme over den forkølelse, det er en rigtig sej en. Den forsvinder nok først, når det bliver sol og sommer, og jeg bor oppe i huset, og har tid til at pleje mig selv.

Det går heldigvis bedre med benet, jeg går fint uden krykker - men har svært ved at slippe de smertestillende piller helt, men jeg øver mig. Jeg er modstander af unødvendig medicin, og vil helst ikke tage noget, men den her omgang, jeg har været igennem, har det ikke kunnet lade sig gøre uden, og jeg overlever sikkert nok.

Går til behandlinger hos fysioterapeuten, får akupunktur med strøm på, og jeg synes det hjælper. Det skulle det godt nok også gerne, det er jo ikke gratis.

Ellers står den på pakning af min lejlighed, og jeg har lige aftalt med flyttemanden, at det bliver den 21.5. kl. 08.00, at jeg skal flytte. Det er jo lige snart, lige efter pinse, og så bor jeg i mit eget lille søde rækkehus, helt for mig selv. Uden naboer og underboer og en trappeopgang, som er så lydforstærkende, at man kan høre alt, hvad der foregår der ude, døgnet rundt.

På mandag kommer Robert og sliber gulvene af, og lægger nyt gulv i køkkenet, det bliver meget spænende, derefter kan jeg komme igang med rengøring, og så skulle jeg jo helst være oppe på dupperne.

Det er begyndt at se noget tomt ud....

Der er stadig en hel del at pakke...


Ja, det ligner slet ikke mit hjem mere..

Stolen hvor jeg sidder og spiser morgenmad bliver det sidste jeg pakker.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...