fredag den 3. maj 2013

Endnu en travl dag.

Endnu en travl dag er ved at være slut.

Jeg starter stadig mega langsomt om morgenen/formiddagen. I dag skulle jeg passe Ester, medens hendes mor ved nede og blive "smukkeseret" til på søndag. Det gik rigtig godt, hun sov i barnevognen, og da hun blev lidt utilfreds med det, kørte jeg en tur med hende, og så var alt i skønneste orden.

Jeg har stadig ikke for mange kræfter til at bære rundt på hende, men det går faktisk ret godt, selvom det dumme ben stadig driller. Forkølelsen holder også stadig ved, det er åbenbart en af de rigtig seje, men det må så bare ta' sin tid.

Senere var jeg hos min mor, for at gøre dåbskjolen klar til på søndag. Den er blevet vasket, stivet og strøget, efter alle kunstens regler, fuldstændig overvåget af min mor, så der ikke blev sjusket med en eneste blonde. Alle sløjferne, lyseblå for drengene og lyserøde for pigerne, er syet på igen - næsten - der mangler to. En er blevet væk og den nye for Ester, de kommer på i morgen, og så er alt klar.

Selv kronprinsessetæppet er blevet vasket og gjort klar til dåben.

Nu har jeg klaret min opgave, og det har været hyggeligt....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...