mandag den 13. maj 2013

Fuld fart på....

Ja, det må man vist sige, at der er, fuld fart på.

Barnedåben blev overstået - og alt klappede. Det var en rigtig dejlig dag, vejret var perfekt og alle gæster så ud til at nyde både dåben i vores flotte kirke, og festen i Marinaen bagefter.

Hovedpersonen, Ester Julie Lingyte Hvid, opførte sig eksemplarisk, hun var dagens centrum, og hun opførte sig, som om hun var vant til det, men det er hun vel egentlig også, altså vant til at være centrum.

Lige nu, går det over stok og sten. Der bliver pakket efter alle kunstens regler. Min skønne lejlighed er forvandlet til et stort kaos, men det skal være skidt, før det kan blive godt.

Jeg glæder mig fantastisk, til at komme op i huset. Startede dagen allerede kl. 07.00 - det er meget tidligt for mig. Skulle lukke håndværkere ind i huset. Robert som skulle slibe gulvene af, var ankommet da jeg mødte op kl. 10 min i 7. Nu går jeg og er spændt på, hvordan det kommer til at se ud. I morgen bliver gulvene lakeret - og der skal lægges nyt gulv i køkkenet. Det bliver bare så fint det hele.

Den 21. maj kl. 08.00 kommer flyttefolkene og hente mit gods, og så er det op i huset med det hele,
og så bor jeg der.

Der bliver så lige noget med rengøring af lejlighed, men det kan ikke være så svært, når det hele er tomt.

Her har vi så hovedpersonen Ester Julie Lingyte Hvid
Og her er hele familien
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...