fredag den 1. februar 2013

Fredag den 1. februar 2013

Så blev det fredag  - og sikke en dag.

Min gamle mor er til aflastning på Plejehjemmet - men det giver ikke mindre arbejde - men det giver mere af den indre ro. Det er dejligt, lige at kunne smutte derop på besøg, og når man så går der fra - er man sikker på at der bliver passet på hende. Det er dejligt.

Hun er nu ved at være så frisk, at hun snart kan vende snuden hjemad - så i dag har jeg vasket 3 maskinfulde tøj - der skulle helst ikke være noget som stresser, når hun kommer hjem.

Vejret var helt fantastik i dag - det var helt forårsagtigt - solskin, tøj på snoren i haven. De små Aurikler er allerede begyndt at blomstre. Der var også juleroser i blomst - hvor er de bare smukke - det er en af mine yndlingsblomster.

I morgen går turen til Randers, det bliver spændende med  jazz-koncerten - jeg glæder mig til at se og høre dem.
De smukke Aurikler i fuld flor - det varer lidt endnu - de er kun lige begyndt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...