onsdag den 13. februar 2013

Askeonsdag

Askeonsdag er det vist i dag. Ikke at det er noget, som betyder det helt store for mig - men der er et eller andet som gør, at jeg har bemærket det.

Det har ellers været en travl dag, med forberedelse til, at min mor skal hjem fra Kastaniegården, hvor hun de sidste 3 uger, har været til aflastning - efter et fald på badeværelset.

Der skulle byttes om på et par værelser, hun skal nu tilbage, til det store soveværelse, hvor der er bedre plads og mere luft.

Der kom et par venlige herrer fra hjælpemiddelcentralen - og de var lige friske til at flytte sengen, den var lidt for meget for mig alene.

Nu er det hele klart, og jeg henter hende hjem i morgen formiddag.

Der blev også lige tid til at starte på et par rugbrød. Det har manglet et stykke tid, og jeg kan ikke li' købt rugbrød, det smager bare ikke godt - så nu, kan jeg forvente lækkert, friskbagt, rugbrød i morgen aften - dejligt.



På min indkøbstur i Føtex - kunne jeg ikke stå for de friske lækre hvide tulipaner - de er bare så smukke og står på spisebordet og signalerer forår.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...