torsdag den 21. februar 2013

Mine nye knive

Hvor er jeg bare glad for mine nye Zwilling knive. Det er da godt nok de bedste knive jeg nogensinde har haft. Det er tilbudet i Føtex - man skal også yde lidt for at få de knive til en billig pris. Der skal samles mærker - det er ellers ikke noget jeg går så meget op i - men denne gang sprang ud i det, og det har jeg ikke fortrudt. Sådan to dejlige knive for henholdsvis 150,00 kr. og 130,00 kr. det er billigt.

Var lige inde i Inspiration, og se om knivene kunne købes der, og det kunne de - men bare til en helt anden pris. - Så jo, det er et rigtig godt køb.

Så kan de gamle knive, igen komme op i campingvognen - hvor jeg har lånt dem. Går i øvrigt og overvejer en tur op og kikke til campingvognen - jeg har slet ikke været deroppe, siden den blev pakket ned, sidste efterår. Det kan ikke vare længe, inden den skal rengøres, til den nye sæson. Håber virkelig det bliver en god sommer i år - det trænger jeg meget til.

Mine lækre nye knive.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...