onsdag den 20. februar 2013

Hurra - solen skinner

Sikke en herlig morgen - solen skinner. Hele min stue ligger badet i sol - og jeg har lige pludselig fået lyst til kaffe - det må betyde, at jeg har det bedre. Har det sidste tykke tid drukket spandevis af te - men en kop kaffe - hvor herligt.

Det er fantastisk, som solen kan bringe humøret frem. Jeg får lige pludselig lyst til, at foretage mig noget - en tur til Vesterhavet, har længe stået højt, på min ønskeliste - men en tur ud til stranden her på østsiden, er nu heller ikke så dårlig. Jeg tror, det er det, jeg skal i dag.

Godt med tøj på - så kan det vist ikke gå helt galt.

Den første kop kaffe i lang tid...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...