tirsdag den 19. februar 2013

Tirsdagshygge

Den forkølelse og dårlige hals, er bare en plage - jeg synes ikke, jeg kan slippe af med den. Om morgenen og formiddagen, går det lidt bedre - men hen under aften - bliver det bare rigtig slemt. Det er ligesom, der er knive i halsen.

I dag, tænkte jeg, nu går det godt. Sad her i stuen, og spiste sen morgenmad - og pludselig skinnede solen. Det er tegnet til, at jeg skal ud. På med tøjet og ned i bilen. Det skulle så blive i dag, at UP'en skulle prøve sin første tur i vaskehallen. Der var bare kø, foran vaskehallen, jeg var nr. 5 i køen - tænkte rigtig meget på at droppe det, men blev, og fik salt og skidt vasket af bilen. For pokker, hvor var det koldt, men jeg have taget godt med tøj på, tykke støvler, hue, halstørklæde og handsker, så jeg frøs ikke - det turde jeg simpelthen ikke.

Vel hjemme igen, tømte lige postkassen, og blev bare rigtig glad, da jeg så det nye nummer af Mad & Bolig, ligge og vente på mig.

Et par hurtige stykker mad, blev der fremtryllet, og en kande herlig te, så et tæppe - der var dømt hygge, i krogen ved vinduet. Er der noget skønnere, end et helt knitrende friskt boligmagasin? - ja, selvfølgelig er der det, men det her, det er bare hyggeligt.

Råhygge med det nye Mad& Bolig


De små kaktusplanter kvitterer med blomster, de har fået ny jord.

Mine tulipaner er i forfald

Heldigvis har jeg nogle skønne orkideer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...