mandag den 18. februar 2013

Stadig forkølet

Jeg er stadig plaget af forkølelse og ondt i halsen - går lige så stille, og prøver at få gang i mandagen - uden det helt store held.

Skulle måske nok være blevet hjemme i lørdags, i stedet for at gå lidt i byen med pigerne. Det blev nu ikke sent for mit vedkommende, jeg var hjemme kl. 22.30 - og kunne kaste mig i dynen, og få en rigtig god lang nattesøvn - men det hjalp heller ikke. Kl. 03.00, var jeg oppe og varme mælk med honning, for at få hosten til at stoppe. Det var effektivt, og jeg kunne sove. Vågnede op næste morgen, med en mega meget dårlig hals, og havde næsten ingen stemme - og det er lidt det samme i dag.

Går og overvejer, om jeg skal blive indendøre, og pleje mit skrantende helbred - havde ellers planlagt at skulle vaske og rengøre UP'en - den trænger - men det skidt, det løber vist ingen steder hen, og om det først bliver i morgen - gør vel ingen forskel.

Jeg tror, det bliver noget med en kande te, et tæppe og bogen om Mr. Grey. Så må jeg se, hvordan det kommer til at gå lidt længere op ad dagen.

God mandag til alle derude.......





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...