mandag den 4. februar 2013

Det var så den week-end

Det var så den weekend og nu er det allerede mandag igen.

Jazz-koncerten med 3 x Koppel, i Randers, var rigtig god. Det var spændende, at opleve dem "live" og de kan noget, med deres instrumenter og stemme - jo, det var rigtig godt.

Frokosten, inden koncerten, var også god - det er den nu altid på det sted - og prisen for det hele, er meget rimelig.

Turen frem og tilbage gik også godt. Havde egentlig planlagt at tage toget - men vejret, havde jo været så godt,  heroppe i Vendsyssel - og jeg besluttede selv at køre - det gir' så meget frihed. Jeg blev dog noget overrasket, da jeg kom til Hobro - der var pludselig sne, og i Randers var der rigtig meget sne, og det var rigtig koldt - jeg var lidt nervøs - jeg har jo ikke vinterdæk på bilen - men det gik fint - overhovedet ingen problemer.

Turen hjem - var også problemfri og der var nærmest ingen trafik.

En god dag - men var dejligt at være sikkert hjemme igen - i min egen "hule".
Anders Koppel med Carmen og Benjamin

Carmen Koppel

I denne uge fortsætter vi her i Bakkegården med møder, i grupperne omkring den store ombygning. Det bliver spændende at høre om hvad der er sket siden sidst.



2 kommentarer:

  1. Jeg forstår ikke helt kommentaren - men det var en god weekend - det er selvfølgelig ikke rigtig at køre uden vinterdæk. Jeg ved det godt og de bliver også anskaffet - men bare ikke i år og jeg havde checket temperaturen, den var ikke under 7 minusgrader. - Min bil er stort set ikke ude og køre her om vinteren - jeg har ikke behovet - men tog alligevel chancen i weekenden.....

    SvarSlet

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...