søndag den 3. januar 2021

Søndag den 3. januar 2021

 

Godt nytår

Så er den søndag ved at være forbi. Juleferien er slut og i morgen tidlig skal jeg ned og være hos børnebørnene - der er jo ingen skole indtil den 17. januar, men forældrene skal på arbejde. Jeg ved ikke helt hvad andre gør, som ikke har bedsteforældre i nærheden, heldigvis er jeg her.

Jeg havde godt nok en golfaftale i morgen, men den må vente til en anden gang. Havde glædet mig til at gå en runde med vennerne, men det må så blive et eller andet med børnebørnene i stedet for og det er heldigvis også dejligt.

Jeg har fået vasket en del sengetøj og andet lidt større i dag og det hele har været ude på snoren, er blvet tørt og er nu lagt på plads. Det er fantastisk dejligt at kunne tørre tøj udenfor her om vinteren. Jeg mangler min carport hvor jeg selv i regnvejr kunne hænge tøj ud, men sådan er det bare. 

Nytårsaften var rigtig hyggelig i gode venners selskab. Kom sent i seng og sov længe næste dag. Heldigvis kom familien og ville have mig med en tur i skoven, ellers var jeg nok ikke kommet helt op til overfladen den dag.  Vi gik en dejlig tur i Bangsbo dyrepark og vejret var fint. 

Nu er der så et helt nyt år og jeg håber bare at det hele snart begynder at blive lidt mere normalt igen, men der er vist lange udsigter. Jeg håber ikke det varer længe inden jeg kan få vaccinationen, så jeg ikke behøver at bekymre mig så meget. Jeg er jo ikke helt ung længere, men har det fint og er fit for fight. Jeg har aldrig haft influenza og pleje ikke at blive vaccineret, men det er jeg blevet i år, bare sådan for en sikkerheds skyld.


De flotte dyr i Bangsbo dyrepark



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...