tirsdag den 19. januar 2021

Tirsdag den 19. januar 2021

 Så er den tirsdag snart forbi. Jeg er ved at være vant til at stå tidligt op og ud af døren kl. 0630. De fleste dage sker det til fods, men i dag var jeg nød til at tage bilen. I dag  kom jeg 10 min. for sent ud af sengen og skulle nå at bade, vaske hår og spise lidt morgenmad og så kunne jeg simpelthen ikke nå det. Det var også helt OK, jeg skulle nemlig have et lille sofabord med ned til Ester. Hendes værelse er blevet nyindrettet og nu var det plads til det lille bord som jeg har i overskud.

I dag skulle der prøves noget nyt. Ester skulle have et møde på telefonen med hele klassen og læreren. Det gik rigtig godt, vi fandt ud af det via et link som læreren havde sendt og en App som vi havde hente ned og det hele kørte bare perfekt. Næste gang skal det så bare være på hendes iPad i stedet for iPhonen - så er skærmen noget større og det er lidt sjovere at se kammaraterne. Der skal laves nogle ændringer på iPad'en for at det kan lade sig gøre og så håber vi den er klar til tirsdag hvor næste møde skal være.





Anton er på on-line undervisning hver dag og det kører tilsyneladende OK - selv om børnene savner fællesskabet med klassekammaraterne - meget. Det er en svær tid, men lad os håbe at vi klarer os igennem uden alt for mange skrammer.

Jeg har købt et nyt underskab med skuffer til mit badeværelse - havde egentligt besluttet at jeg ville beholde bordpladen - men pludselig synes jeg den også trænger til at blive skiftet ud. Jeg købte en ny bordplade på nettet hos Jem og Fix i går og den har min søn og jeg så hentet i dag. Den er vældig fin - lys eg - ligesom hylderne jeg har derude. Det bliver så godt.

Vi har aftalt at det skal sættes op på lørdag og så laver jeg noget mad til os alle sammen. Det glæder jeg mig til.

Nu er der tid til at lave lidt aftensmad og så er der ellers dømt hygge med lidt TV og strikketøj.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...