søndag den 24. januar 2021

Søndag den 24. januar 2021

 Endelig blev der tid til at få ordnet mit badeværelse. Jeg har længe ønsket mig en ny bordplade og et nyt underskab med skuffer og det har jeg så endelig fået. Min søn og mit barnebarn var rigtig flittige og det er der kommet et godt resultat ud af. Jeg er bare så glad og det er blevet lige som jeg ønskede mig.


Skuffer og kabinet blev som det første samlet.

Et noget besværligt projekt - men de klarede det

Det færdige resultet - meget tilfredsstillende

Den gamle vask kunne heldigvis bruge, den kan jeg ikke undvære.

Mit barnebarn Ester på 8 år er startet i nød-skole - jeg har i løbet af 2 uger haft 2 anfald af øresten og har ikke kunnet passe hende og Anton. Det er meget belastende når de anfald kommer og vi er blevet enige om at Ester skulle i skole og det er hun iøvrigt virkelig glad for. Hun har savnet at være sammen med klassekammeraterne og de er 6 elever som går i nød-skolen. Det er den bedste løsning lige for tiden - jeg har brug for ro til at komme til kræfter igen. Nu håber jeg ikke der skal komme flere anfald i meget lang tid og helst aldrig mere. 

I morgen startet en hel ny uge og så må vi se hvad den bringer. Jeg orker næsten ikke at høre mere om Corona og de nye varianter, prøver på at tænke på noget andet og hygge mig herhjemme i mit dejlige hus. Savner meget at komme en tur på golfbanen - men forhåbentlig kommer vi snart igang igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...