tirsdag den 29. december 2020

Mellem jul og nytår

Så kom vi på den anden side af julen. Det var rigtig hyggelige dage. Jeg elsker når familien er samlet og det har vi været denne jul. 

Juleaften hos Jesper og Ruta gik så godt - vi havde en hyggelig aften. Juledag holdt vi frokost her hos mig. Det var dejligt at være samlet alle sammen her hos mig. Det blev en rigtig traditionel julefrokost med masser af dejlig mad og pakkespil - ligesom vi gerne vil have det skal være.

Julefrokost hos mig


Ruta, Ester og mig selv

Jesper, Ruta, Lars og Mette - alle med huer som jeg strikkede til dem i julegave.

I går den 28. december var det Esters fødselsdag. Den blev fejret med familien, en enkelt veninde af familien og Esters slyngveninde Karla. Det var en rigtig hyggelig dag og hun var så glad. Det har været et kæmpeorgie af gaver. Først hele december med kalendergaver, så jul og nu fødselsdag. Men sådan er det hver år og vi er vant til det.

Ester 8 år.

Ester puster lysene ud.


I dag den 29. december er total afslapning. Jeg hygger mig her hjemme. Får ryddet op og alt julepynt er tilbage i kasser på loftet. Jeg mangler bare lysene udenfor, men det bliver nok i morgen.

Dejligt at have gæster og huset fyldt, men det er nu også rart igen at være alene. Nyder mit hjem og stilheden. 

Nytårsaften skal jeg tilbringe sammen med gode venner og det glæder jeg mig også til. Derefter må jeg igang igen med at spise mindre og motionere. Jeg savner mine morgenture i Loop Fitness - det er desværre lukket pga Corona og jeg ved endnu ikke hvornår det åbner igen. Det må meget gerne være snart, det er ikke det samme at gå en tur, det er selvfølgelig også dejligt, men jeg savner det hele dernede i centret.

Jeg var lige nede i test-centret 2. juledag for at få lavet en test. Vi var jo mange sammen i julen, dog ikke mere end 7 personer, men man ved jo aldrig om nogen af os kunne være smittet og nu skal jeg være sammen med venner til nytårsaften og så vil jeg gerne kunne sige at jeg ikke er smittet. Allerede næste eftermiddag fik jeg svar på min test og den var negativ. 

køen ved testcentret - men det gik nu ret hurtigt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...