lørdag den 5. december 2020

Lørdag den 5. december 2020

 Så blev det lørdag. I går fredag spillede vi den årlige julematch med vennerne i golfklubben. Vi var 14 som startede kl. 09.40 med en lille skarp inden vi gik ud - 4 hold. Det var koldt, men vi havde en rigtig hyggelig runde hvor vi spillede Texas Scramble og vi måtte kun have 3 jern eller køller med - det var en udfordring - men også rigtig sjovt.

Bagefter mødtes vi hos Frank hvor vi spiste julefrokost. Vi var kun 10 - de 4 havde andre aftaler. Det blev en hyggelig eftermiddag i godt selskab og med god mad. 





I morgen søndag bager vi småkager hos min søn og svigerdatter. Jeg laver dejen til vanillekranse og klejner - det hele bliver forberedt i dag - så alt er klar til i morgen.

Der poppede et billede op på min FB profil i dag - et minde fra for 9 år siden. Det var fra vores faste jule-småkage-bage-dag hos min mor. Det var en tradition vi havde gennem mange år og som vi forsøger at holde i hævd. Det er lidt svært med noget af familien et andet sted i Jylland. 

Min mor, datter Mette, svigerdatter Ruta og mig selv.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...