torsdag den 24. december 2020

Så blev det jul

 Den 24. december og nu er det jul.

Jeg nåede det hele - som sædvanlig -  nu venter jeg på min datter Mette og hendes kæreste Lars kommer til en lille frokost inden vi kører i  P. Møllersgade  sidst på eftermiddagen for at fejre juleaften sammen med resten af familien. Vi glæder os.

I morgen juledag, kommer de alle sammen til julefrokost her hos mig. Det er så hyggeligt at have nogle dage sammen med familien. Det er jo ikke til hverdag at vi ser hinanden, men her i julen er det noget specielt. 

Jeg har kogt risengrøden til ris a la´manden - den skal bare lige blandes og julevinen er siet og hældt på en af min mors gamle karafler - alt som traditionen byder. 

Solen skinner fra en skyfri himmel og der er ingen vind - men der er koldt. Der skulle blive ned til en minus 4-5 grader i nat - det er helt fint med mig - vi skal ingen steder.

Nu falder juleroen over os og der er dømt total hygge.

Glædelig jul









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...