onsdag den 2. december 2020

Så er det december

 Wau - som tiden går. Vi har allerede den 2. december. 

Tilværelsen som pensionist er jo herlig, det er bare som om tiden går alt for hurtigt. Den ene dag flyver afsted efter den anden. Det var selvfølgelig værre hvis tiden gik for langsomt og dagene var lange. Sådan er det bare ikke hos mig.

Jeg har heldigvis min golf og vi spiller stadig selv om det er vinterbane. Det er en anden slags golf, vi spiller det mest for selskabet og for at holde kroppen igang. Motion skal man have og frisk luft og det får vi til fulde, derude på vores skønne golfbane.

Jeg er også kommet godt igang med Loop igen. Jeg skal helst nå derned 3 gange om ugen og det klarer jeg indtil videre. Det er så skønt at komme igang igen og jeg mærker kroppen bliver stærkere. 

Her hos mig er der allerede pyntet en del op til jul. Jeg plejer ikke at være så hurtig ude, men jeg ved ikke helt hvad der skete, men nu er juletræet hentet ned fra loftet og står flot pyntet med lys og det hele ude i min udestue. Det er rigtig hyggeligt. 

Børnebørnene var her fredag til lørdag. Anton hyggede sig med Computeren ude i udestuen og Ester og jeg flettede julestjerner. Hun er blevet rigtig god til det. Det er så hyggeligt at have dem på besøg. De er så nemme og vi hygger os.

Juletræ i udestuen


Der bliver flettet julestjerner







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...