lørdag den 12. december 2020

Lørdag den 12. december 2020

 Så blev det lørdag. Min dag startede med en tur i Loop fitness allerede kl. 0800. Der var kun en foruden mig og det er dejligt - så går det lettere med afspritningen.

Hjem til bad og morgenmad. Det er så hyggeligt i mit køkken med julelys og varm kaffe. Der er også blevet tid til lidt strik. Jeg er færdig med sweater no 8 til Ester og nu strikker jeg huer. Huer har det med at forsvinde i min familie, så dem kan der ikke blive for mange af. Er gået igang med en til min svigersøn, det er første gang jeg strikker til ham, nu må jeg så se om der er noget han vil gå med, varm bliver den altså. Det er dobbelthuer jeg strikke, i tyndt blødt garn som ikke kradser. 

Har lige gjort det hele klar til at jeg bliver afhentet. Vi skal ned til Mette og Lars i dag, vi skal fejre Mette som har fødselsdag den 14.12. Vi kører sammen hele familien, det er lidt mere hyggeligt end at køre alene. Vi bliver dernede natten over og kommer så hjem igen i morgen eftermiddag. 

Julen nærmer sig med hastige skridt - jeg mangler lige at købe en enkelt julegave og så nogle pakker til pakkespillet. Vi spiller pakkespil juleaften. Vi har skåret kraftigt ned på gaverne. Det er faktisk kun børnebørnene som får gaver. Vi voksne har alt hvad vi skal bruge og mangler vi noget, køber vi det. Vi gør så lidt mere ud af maden og vinen og det hygger vi os med.

Morgenhygge med strik og kaffe





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...