lørdag den 2. maj 2020

Lørdag 2. maj 2020

Jeg står op til en noget mørk og regnfuld lørdag - noget helt andet end i går hvor jeg havde den skønneste dag på golfbanen med veninderne.

Dog er der hygge i mit dejlige køkken med kaffe, strikketøj og Mads og Monopolet på radioen - det er fast lørdagstradition her hos mig, hvis ellers jeg er hjemme.

Regnen har gjort godt til alt det grønne udenfor. Det var tiltrængt, så der er ingen klager her fra mig. Det hele står så flot - hækken er helt nyudsprungen og det er bare den smukkeste farve.

Jeg har ingen planer for denne weekend - men sådan er det jo ofte nu i denne her forbandede Coronatid. Udenfor skal jeg - på et eller andet tidspunkt. Det bliver enten på "gå-ben" eller en tur på cykel.

Der er også en hel masse sedler med aflæsning af vandure som skal tastes ind i et regneark. Det er mig som har opgaven med at forberede vandregnskabet, her i vores andelsboligforening. Det er nu meget hyggeligt med sådanne opgaver - og én skal jo lave det.

God lørdag til alle

Hygge i køkkenet

Strik og kaffe med Mads og monopolet i radioen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...