mandag den 4. maj 2020

Mandag den 4. maj 2020

Så er det i aften vi skal have lys i vinduerne - en tradition jeg stadig holder i hævd. Vores far var frihedskæmper så det er noget vi altid vil huske.

Jeg ledte i mine gemmer i dag, efter et bestemt billede, fra en ferie for mange år siden på den engelske kanalø Guernsey. Jeg fandt nu ikke billedet, men der dukkede nogle andre gamle billeder op som jeg helt havde glemt. Jeg har rigtig mange billeder og en dag, når jeg får tid, vil jeg ordne dem og sætte dem ind i album. Hvem ved, måske bliver det aldrig til noget, det er så ment at lægge dem i en kasse og sætte den ind i bunden at et skab.

Billederne er fra for mange år siden, da jeg boede i Grønland. Vi var hjemme i Frederikshavn, men jeg husker ikke anledningen. Billederne er fra et besøg hos min søster og svoger.

Min søster, min datter og mig selv

Min søster, vores mor, min datter og mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

28.2.2024 Endelig tørvejr og sol

 En dejlig dag at stå op til. Solen skinner og det regner ikke - hvilken lykke. Jeg skulle have været på golfbanen i dag. Veninderne og jeg ...