onsdag den 27. maj 2020

Onsdag 27.maj 2020

Det har været nogle forfærdelige dage. Søndag aften fik jeg et anfald af løse øresten. Mistede fuldstændig balancen og kunne ikke stå på benene. Jeg fik ringet til min søn som straks kom og hjalp mig. Efter nogle dage i sengen med lukkede øjne det meste af tiden, er jeg nu på benene igen. Det har været ret ubehageligt, men jeg har prøvet det nogle gange før, så jeg ved det går over, men meget ubehageligt er det, så længe det står på.

Min golf mandag, onsdag og torsdag, har jeg været nød til at aflyse, men håber virkelig jeg er klar til matchen fredag og lørdag.

Jeg har lige haft besøg af min veninde Else, hun kan noget med sine hænder og jeg fik en behandling på mit hoved og min nakke, jeg har det temmelig meget bedre nu. Det skal nok gå i orden igen.

Det har bare været så trist, at ligge indendøre med nedrullede gardiner i det fantastiske flotte vejr vi har haft. I går kom Anton (mit barnebarn) efter skole, han skulle op og se hvordan jeg havde det, han blev hele eftermiddagen og cyklede først hjem ved 1700 tiden. Det var hyggeligt at have ham i huset.

Jeg har listet lidt rundt i huset med en støvklud og været ude og vande mine krukker - de skal have meget vand i denne tid og det trængte de til.

Jeg har plantet et æbletræ ude på min for-terrasse, det skal have en del vand her i starten, jeg håber virkelig det blive til noget.




Min smukke Clematis Montana i min gårdhave er smuk som sædvanlig - det hele ser så frodig og grønt ud. Det er en dejlig tid her i forsommeren. 


Clematis Montana


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...